Reklamační řád

 


Jak postupovat při reklamaci?

  • Před zahájením jakýchkoliv úkonů spojených s reklamací zboží nebo služeb nás nejprve o vzniklém problému informujte na emailu info@lowecarb.cz. Zde nám popište vadu, zanechte na sebe kontaktní telefon a pokud to povaha vady umožňuje, přiložte několik obrázků, na kterých je problém zachycen - velmi to urychlí vyřízení reklamace.Také se s námi můžete spojit telefonicky +420 725 539 029. Na vzniklou situaci nalezneme v co nejkratší době řešení, které povede k oboustranné spokojenosti. Našim cílem je hlavně Vaše spokojenost!

DO ZÁSILKY PŘILOŽTE:

  • doklad o nákupu zboží (faktura, prodejka)
  • reklamační formulář
  • Reklamované zboží je vždy nutné odeslat zpět takovým způsobem, aby bylo možné dohledat pohyb zásilky (nutné tzv. číslo pro sledování zásilky). V žádném případě neposílejte zásilku na dobírku, neboť by nebyla přijata.
  • Zákazník odpovídá za řádné zabalení zpětně odesílané zásilky a obsahu tak, aby nemohlo dojít k jeho dalšímu poškození nebo vadám. V případě, že dojde k jinému poškození obsahu zásilky, než pro který byl obsah zásilky reklamován je zákazník povinen uhradit prodejci vyčíslenou škodu, která je vypočítána prodejcem jako poměrná část k ceně zboží.

 

REKLAMACE ZASÍLEJTE VŽDY NA ADRESU:

DuBa PRO s.r.o.

Mlsný koutek 

Slovenská 79/4

79291 Bruntál

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.